Нормативні документи
  • ВИТЯГ з ПОЛОЖЕННЯ
    про структурний підрозділ професійної (професійно-технічної) освіти
    Товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕПЛОБУД КОМПАНІ»
    від 13.12.2021 року
    Структурний підрозділ професійної (професійно-технічної) освіти Товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕПЛОБУД КОМПАНІ», до повноважень якого належить освітня діяльність у сфері професійної (професійно-технічної) освіти, створений наказом Товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕПЛОБУД КОМПАНІ» від 01 червня 2021року № 3 та діє на підставі законів України «Про освіту», «Про професійну (професійно-технічну) освіту», інших, що регулюють діяльність у сфері освіти, Статуту Товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕПЛОБУД КОМПАНІ» та чинного Положення про структурний підрозділ професійної (професійно-технічної) освіти Товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕПЛОБУД КОМПАНІ» (далі - Положення), розробленого згідно з нормативно-правовими актами у сфері професійної (професійно-технічної) освіти.
    Структурний підрозділ П(ПТ)О входить у склад Товариства та підпорядковується безпосередньо директору.

    1.4. До основних повноважень і напрямів діяльності Структурного підрозділу П(ПТ)О належать:
    • організація освітнього процесу, вибір форм та методів навчання;
    • навчально-виробнича, навчально-методична діяльність;
    • розробка освітніх програм та робочих навчальних планів з професій на основі державних стандартів професійно-технічної освіти та стандартів професійної (професійно-технічної) освіти, які затверджуються в установленому порядку, визначення регіонального компоненту змісту професійної (професійно-технічної) освіти;
    • розробка правил прийому здобувачів освіти на основі типових правил прийому;
    • формування планів прийому здобувачів освіти з урахуванням потреб громадян у професійній (професійно-технічній) освіті, потреб ринку праці, замовлень підприємств, установ, організацій;
    • атестація педагогічних працівників;
    • організація стажування педагогічних працівників на підприємствах, в установах, організаціях;
    • здійснення професійного навчання незайнятого населення;
    • організація виробничої практики здобувачів освіти на підприємствах, в установах, організаціях;
    • забезпечення заходів з охорони праці та безпеки життєдіяльності здобувачів освіти, працівників;
    • внесення пропозицій щодо структури і штатного розпису керівництву Товариства;
    • забезпечення якості професійної (професійно-технічної) освіти: професійно-технічного навчання, підвищення кваліфікації, перепідготовки.

    ВИТЯГ
    зі статуту ТОВ «ТЕПЛОБУД КОМПАНІ» від 07.12.2022р.
    У відповідності до пункту 2.2. статі 2 Статуту ТОВАРИСТВА
    Предметом діяльності Товариства є:
    Діяльність у галузі освіти:
    • професійно-технічна освіта;
    • професійно-технічне навчання перепідготовка/підготовка кваліфікованих робітників;
    • підготовку туристичних гідів, екскурсоводів;
    • навчання кухарів, менеджерів готельного та ресторанного бізнесу
    • діяльність шкіл косметологів і перукарів навчання ремонту комп'ютерів;
    • водійські курси для професійних водіїв (вантажівок, автобусів, таксі, льотні курси для професійних пілотів);
    • надання послуг для одержання дошкільної, загальної середньої, спеціальної, професійної та вищої освіти;
    • надання послуг для одержання професійно-технічної освіти;
    • надання послуг для одержання освіти з видачою диплому державного зразку;
    • організація курсів бухгалтерів, курсів іноземної мови, курсів ділового етикету, курсів секретарки-референтів, тощо;
    • консультування з питань освіти;
    • консультування з питань вибору освітніх напрямів;
    • організацію програм обміну студентами;
    • діяльність курсів з підвищення професійної кваліфікації;
  • ... Незабаром буде :) ...
  • ТОВ «ТЕПЛОБУД КОМПАНІ» забезпеченний викладачами та іншими працівниками для провадження освітньої діяльності:

    Викладач (Техніка пошуку роботи) - Мазур Ірина Миколаївна (стаж 7 роки) закінчила Київський національний університет ім. Тараса Шевченко у 2003р. за спеціальністю «Журналістика», отримала кваліфікацію «спеціаліст з журналістики»; у 2004 році закінчила Інститут підготовки кадрів Державної служби занятості України, факультет перепідготовки за фахом «Психологія», отримала кваліфікацію психолога;

    Викладач (Охорона праці, Матеріалознавство) - Трипуз Микола Олексійович (стаж 10 роки) закінчив Київський політехнічний інститут у 1987р., за спеціальністю «технологія машинобудування, металорізані верстати та інструменти» отримав кваліфікацію «інженер-механік», отримав посвідчення з ОП № 336 -07/19 від 01.03.2019р. виданий Товариство з обмеженою відповідальністю «НЦ Майстер Коуч» декларація № 50023-001827775-783-02;

    Викладач (Основи галузевої економіки і підприємництва) - Фітісова Тетяна Миколаївна (стаж 18 років) закінчила Київський державний економічний університет у 1993р., спеціальність “Бухгалтерський облік, контроль і аналіз господарської діяльності” отримала кваліфікацію — економіст;

    Викладач (Електротехніка) - Мазур Олексій В’ячеславович (стаж 10 роки) закінчив Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут» у 1999р., за спеціальністю «Системи управління виробництвом та розподілом електроенергії» отримав кваліфікація «інженер — електротехнік»;

    Викладач (Спецтехнологія, Теплотехніка, Матеріалознавства) - Квятковський Михайло Захарович ( стаж 23 роки) закінчив Київський інженерно-будівельний інститут у 1981р., за спеціальністю «Теплогазопостачання та вентиляція» отримав кваліфікацію «інженер-будівельник»;

    Викладач (Інформаційні технології) - Максимець Юлія Миколаївна (стаж 14 років) закінчила Житомирський державний університет ім.Івана Франка, 2009р. за спеціальністю Педагогіка і методика середньої освіти . Математика, отримала кваліфікацію магістра педагогічної освіти, викладача математики; у 2012 році закінчила Житомирський державний університет ім. Івана Франка, факультет післядипломної освіти та довузівської підготовки, отримала кваліфікацію спеціаліста з інформатики;

    Викладач (Основи правових знань) - Хорошайло Наталія Вікторівна (стаж 9 роки) закінчила Національну академію внутрішніх справ України у 2003р., за спеціальністю «Правознавство», отримала кваліфікація юриста;

    Викладач (Правила дорожнього руху, будова навантажувача) - Купченко Микола Васильович (стаж 13 роки) закінчив Київський автомобільно- дорожній інститут у 1986р. за спеціальністю «Автомобілі і автомобільне господарство» отримав кваліфікацію «інженер –механік»;

    Викладач (Технічне креслення, Читання креслень і схем) - Таіров Сергій Петрович (стаж 11 роки) закінчив Херсонський державний аграрний університет у 2000р., за спеціальністю «Промислове і цивільне будівництво» отримав кваліфікацію «інженер-будівельник»;

    Майстер виробничого навчання - Давидюк Руслан Петрович (стаж 10 роки) закінчив Рівненський державний технічний університет у 1999р., за спеціальністю «промислове і цивільне будівництво» отримав кваліфікація «інженер-будівельник», у 2014р. отримав (підвищення) робітничої професії, 2 розряд водія навантажувача у ПП «Укрпромліфтзвар»;

    Майстер виробничого навчання - Лагутенко Анатолій Сергійович (стаж 14 роки) закінчив Ржищівський будівельний технікум у 1994р., за спеціальністю «Промислове та цивільне будівництво», отримав кваліфікацію «технік – будівельник», у 2014 році отримав (підвищення) робітничої професії оператор котельні 2-3 розряду у ТОВ «Інсайт-ліфт».

    Всі викладачі та майстри отримали підвищення кваліфікації у Навчально-методичному кабінеті професійно-технічної освіти у м. Києві та отримали свідоцтва.
  • ТОВ «ТЕПЛОБУД КОМПАНІ» матеріально-технічно забезпечив освітню діяльність на рівні професійної (професійно-технічної) освіти:

    Навчальний корпус знаходиться за адресою: 03062 м. Київ, вул. Червонозаводська, буд.7
    Маємо наступні кабінети для проведення освітньої діяльності водія навантажувача та оператора котельні:
    Кабінет – лабораторія загально - професійної підготовки для навчальних дисциплін -- Інформаційні технології; Основи галузевої економіки і підприємництва; Основи правових знань; Правила дорожнього руху; Техніка пошуку роботи -- площею 47,8 кв.м. Забезпечене обладнанням – Монітори LG 17” Системні блоки Gel 2.7GHz/Asus Am1m-A/HDD 1TB/DDR32GB /Gefors 2101GB/ ATX400W в кількості 8 шт.;
    Забезпечене стендами:
    «Сучасні інформаційні технології» «Галузева структура промисловості України» «Державні символи України», «Державотворці процеси», « Вищі органи влади України», «Система права» «Міжнародні стандарти у галузі прав людини», «Засоби регулювання дорожнього руху», «Дорожні знаки», «Будова та основні вузли двигунів механічних трансмісій автонавантажувачів», «Електричне обладнання автонавантажувачів»; Забезпечення плакатами: «Основи економіки», «Правила дорожнього руху», «Зайнятість населення України».

    Кабінет професійно теоретичної підготовки для навчальних дисциплін водія навантажувача -- Будова навантажувача, Експлуатація навантажувачів та технологія робіт; Охорона праці; Електротехніка; Технічне креслення; Матеріалознавство - площею 18.5 кв.м. >
    Забезпечене інструментом та пристосуваннями -- Набір слюсарний ПНМ – 15тр.; Кувалда 2кг.; Штангенциркуль ШЦ ІІ – 250 – 0.05; Домкрат гаражний механічний або гідравлічний; Монтировка для монтажу і демонтажу коліс; Пристосування для розбирання і збирання масляних насосів;Знімач універсальний трьох лапчастий; Домкрат гаражний механічний або гідравлічний.
    Забезпечене інвентарем піддон для деталей при розбиранні; Протипожежний інвентар (комплект); Совок для прибирання; Щітка для змітання; Шафа групова для спецодягу; Ящик для обтирочних матеріалів.
    Забезпечене стендами: «Будова та основні вузли двигунів механічних трансмісій автонавантажувачів»; «Електричне обладнання автонавантажувачів»; НПАОП 0.00-1.22-08 «Правила будови і безпечної експлуатації навантажувачів»; НПАОП 0.00-1.75-15 «Правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт».
    Забезпечене плакатами: «Електричні машини та електротехнічні пристрої»; «Основи електробезпеки»; «Єдина система конструкторської документації»; «Загальна класифікація властивостей матеріалів»; Класифікація матеріалів.

    Кабінет професійно - теоретичної підготовки для навчальних дисциплін оператора котельні -- Читання креслень і схем; Теплотехніка; Електротехніка; Матеріалознавство; Охорона праці – плошею 18,6 кв.м.
    Забезпечене плакатами: «Правила оформлення креслень»; «Загальні відомості про креслення»; «технічна термодинамика»; «основи теплотехніки»; «Основи електробезпеки»; «Трансформатори»; «Загальна класифікація властивостей матеріалів»; «Класифікація матеріалів»; «Вимоги безпеки при роботі в котельні»

    Навчально-виробнича майстерня для навчальної дисципліни - Виробниче навчання для водіїв навантажувачів – площею 37,3 кв.м.
    Забезпечене обладнанням: Робоче обладнання -- Вантажопідіймальний пристрій; Каретка; Змінні вантажозахоплювальні пристрої: вила, безблокова стріла, кантувач, подовжувачі вил; Платформа. Вузли механічних трансмісій -- Муфта з’єднувальна;Вузли силових; Ходова частина навантажувача; Вузли ходових пристроїв. Силове гідравлічне обладнання -- Насос-гідромотор шестеренний; Насос-гідромотор аксіально-поршневий нерегульований; Насос-гідромотор аксіально-поршневий регульований; Гідроциліндр односторонньої дії; Гідроциліндр двосторонньої дії з одностороннім штоком; Гідропідсилювач. Вузли системи управління гідравлічного приводу - Гідророзподільники (секційні і моноблочні); З’єднання трубопроводів нерухомих та рухомих; Запобіжні клапани; Рукава високого тиску (РВТ). Обладнання технологічне -- Верстак для проведення розбирально -складальних робіт; Підставки під агрегати.

    Слюсарна майстерня для навчальної дисципліни -- спецтехнологія оператор котельні площею 37,1 кв.м.
    Забезпечене обладнанням: натуральними зразками ( Прилади ГРП та ГРУ, фільтр, запірний клапан); елементами топкового обладнання (газові пальники, мазутні форсунки); допоміжним обладнанням (димосос (вентилятор), насос відцентровий, насос поршневий); запірно-регулювальною арматурою (вентиль прохідний, вентиль прямоточний, вентиль голчастий, засувка, крани (пробковий, пробний, триходовий)); запобіжною арматурою (зворотний клапан підіймальний,зворотний клапан поворотний,запобіжний клапан пружинний, запобіжний клапан важільний, легкоплавка пробка); контрольною арматурою (покажчик рівня води, контрольно-вимірювальні прилади, манометр трубчастий із триходовим краном та сифонною трубкою, манометр U-подібний, термометр спиртовий, термометр опору, термопари, логометр типу лпр, котельна установка в розрізі); елементами хвостових поверхонь нагріву (економайзерів, повітропідігрівників, пароперегрівників); системами автоматики (щит приладів, диференційний тягомір типу ДТ, диференційний манометр типу ДМ, датчик-реле типу ДНТ).

    Навчальний полігон знаходиться за адресою: 07702, Київська область, м. Яготин, вул. Садова,17.
    Навчальний полігон для навчальної дисципліни -- виробниче навчання для водіїв навантажувачів – площею 400 кв.м
    Забезпечене обладнанням: Автонавантажувач Komatsu FG30T-16 2008 рік випуску, двигун К25-079337Х; вилами, безблоковою стрілою.
    Забезпечене приладдям, пристосуванням та інвентарем -- комплект приладів та інструментів для визначення технічного стану навантажувачів; прилад для визначення технічного стану гідросистем навантажувачів, аптечка, шафа для спецодягу, протипожежні засоби (комплект), відро для паливо-мастильних матеріалів, лійка для заливання паливо-мастильних матеріалів у баки автонавантажувачів, каністра, шланг гумовий, солідолонагнітач.
    Забезпечене елементи полігону -- ділянка для планування, ділянка для розробки грунту (кар’єр), ділянка для вантажно-розвантажувальних робіт з сипучими вантажами, ділянка для маневрування багатоковшевими навантажувачам, купи з піском, глиною, щебенем. Дорожніми знаками, що відповідають ситуації на всіх маршрутах.

    Навчальна котельня знаходиться за адресою: 03117, м. Київ, проспект Перемоги, буд. 65.
    Навчальна котельня для навчальної дисципліни -- виробниче навчання для оператора котельні -- площею 250 кв.м.
    Забезпечене технічною документацією: виробнича інструкція, змінний журнал, режимні карти, температурний графік, схеми котельних установок, схеми котелень, схеми систем опалювання та гарячого водопостачання
    Забезпечене інструментами: монтажні столи, стелаж для деталей та вузлів, комплект вимірювального інструменту, комплект слюсарного інструменту, комплект ключів.
    Забезпечені діючими котельними установками: парові водотрубні, парові газотрубні, водогрійні з температурою нагріву до 1150С, водогрійні з температурою нагріву понад 1150С, обмурувальні матеріали в наборі, ущільнювальні матеріали в наборі, теплоізоляційні матеріали в наборі, пофарбовані зразки трубопроводів.

    Всі приміщення мають доступ для мало мобільних людей.
  • ... Незабаром буде :) ...
  • Згідно кошторису
  • ... Незабаром буде :) ...
  • Вперше в українському законодавстві визнано юридично поняття булінгу та передбачено відповідальність не тільки за вчинення, а й за приховування випадків цькування.

    Тема булінгу на сьогодні є резонансною. За даними досліджень, Україна увійшла до ТОП-10 країн із поширеною дитячою агресією у школах. Жертвами при цьому є здебільшого учні від 11 до 15 років.

    Верховна Рада України 18 грудня 2018 року прийняла Закон України №8584 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів щодо протидії булінгу», який вперше визнає юридично поняття булінгу в українському законодавстві та передбачає відповідальність не тільки за вчинення, але й за приховування випадків булінгу.

    Законом визначено, що булінг (цькування) – це діяння учасників освітнього процесу, які полягають у психологічному, фізичному, економічному, сексуальному насильстві, у тому числі із застосуванням засобів електронних комунікацій, що вчиняються стосовно малолітньої чи неповнолітньої особи або такою особою стосовно інших учасників освітнього процесу, внаслідок чого могла бути чи була заподіяна шкода психічному або фізичному здоров’ю потерпілого.

    Закон вносить зміни до Кодексу України про адміністративні правопорушення, згідно з якими встановлюється відповідальність за булінг.

    Так, вчинення булінгу тягне за собою накладення штрафу від 850 до 1700 грн або громадські роботи на строк від 20-ти до 40-ка годин.

    Водночас за булінг, вчинений групою осіб або повторно протягом року після накладення адміністративного стягнення, законом встановлено штраф від 1700 до 3400 грн або громадські роботи на строк від 40 до 60 годин.

    Булінг, вчинений дітьми від 14-ти до 16-ти років, тягне за собою накладення штрафу на батьків або осіб, які їх замінюють. Його розмір, відповідно до ухваленого закону, становить від 850 до 1700 грн або громадські роботи на строк від 20 до 40 годин. Водночас законом визначено покарання за приховування випадків булінгу педагогічним, науково-педагогічним, науковим працівником, керівником або засновником закладу освіти.

    Так, неповідомлення керівником закладу освіти уповноваженим підрозділам органів Національної поліції України про випадки булінгу тягне за собою накладення штрафу від 850 до 1700 грн або виправні роботи на строк до одного місяця з відрахуванням до 20% заробітку.

    Також внесені зміни до Закону «Про освіту». Зокрема, вводиться визначення терміну «булінг» як «моральне або фізичне насильство, агресія у будь-якій формі або будь-які інші дії, вчинені з метою викликати страх, тривогу, підпорядкувати особу своїм інтересам, що мають ознаки свідомого жорстокого ставлення».

    У законі визначаються механізми протидії цьому явищу, серед них:
    • покладання на засновника закладу освіти здійснення контролю за виконанням плану заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу;
    • на керівника закладу освіти – затвердження та оприлюднення плану заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу, розгляд заяв про випадки булінгу від здобувачів освіти, їх батьків, законних представників, інших осіб та видання рішення про проведення розслідування.

    Заклади освіти також зобов’язуються забезпечувати на своїх веб-сайтах відкритий доступ до правил учнів, плану заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу, порядку подання та розгляду заяв про випадки булінгу від здобувачів освіти, їхніх батьків.

    Окрім того, освітньому Омбудсмену надається право здійснювати перевірку заяв про випадки булінгу в закладі освіти, повноту та своєчасність заходів реагування на такі випадки з боку педагогічних, науково-педагогічних, наукових працівників, керівництва та засновника закладу освіти; отримувати інформацію від центрального органу виконавчої влади у сфері освіти і науки щодо загальної кількості випадків булінгу у закладах освіти за певний період.

    Як відрізнити звичайний конфлікт від булінгу?

    Варто пам’ятати, що не кожен конфлікт є булінгом. Цькування - це тривалі, повторювані дії, а одинична сутичка між учасниками таким не може вважатися. Наприклад, якщо друзі посварилися та побилися чи діти разом весело штовхалися, але одна із них впала і забилася - це не вважається булінгом. Проте, якщо однолітки на чолі з булером регулярно насміхалися, принижували або ховали та кидали речі дитини, штовхали, не вперше нецензурно обзивали та били, викладали в соцмережі непристойні чи відфотошоплені знімки дитини – потрібно негайно діяти!

    Що робити, якщо ваша дитина стала жертвою булінгу?

    Зберігайте спокій, будьте терплячими, не потрібно тиснути на дитину.
    Поговоріть з дитиною, дайте їй зрозуміти, що ви не звинувачуєте її в ситуації, що склалася, готові її вислухати і допомогти.
    Запитайте, яка саме допомога може знадобитися дитині, запропонуйте свій варіант вирішення ситуації.
    Поясніть дитині, до кого вона може звернутися за допомогою у разі цькування (психолог, вчителі, керівництво школи, старші учні, батьки інших дітей, охорона, поліція).
    Повідомте керівництво навчального закладу про ситуацію, що склалася, і вимагайте належного її урегулювання.
    Підтримайте дитину в налагодженні стосунків з однолітками та підготуйте її до того, що вирішення проблеми булінгу може потребувати певного часу.
    У разі, якщо вирішити ситуацію з булінгом на рівні школи не вдається – повідомте поліцію!

    Що робити, якщо ви стали свідком булінгу?

    Втрутитися і припинити цькування – булінг не слід ігнорувати.
    Зайняти нейтральну позицію в суперечці – обидві сторони конфлікту потребують допомоги.
    Пояснити, які саме дії вважаєте булінгом і чому їх варто припинити.
    Уникати в спілкуванні слів «жертва» та «агресор», аби запобігти тавруванню і розподілу ролей.
    Повідомити керівництво навчального закладу про ситуацію, що склалася, і вимагати вжити заходів щодо припинення цькування.
    Ситуації з фізичним насильством потребують негайного втручання!

    Що робити, якщо ваша дитина агресор?

    Відверто поговоріть з дитиною про те, що відбувається, з’ясуйте мотивацію її поведінки.
    Уважно вислухайте дитину, з повагою поставтеся до її слів.
    Поясніть дитині, що її дії можуть бути визнані насильством, за вчинення якого настає відповідальність.
    Чітко і наполегливо попросіть дитину припинити таку поведінку, але не погрожуйте обмеженнями і покараннями. Повідомте їй, що будете спостерігати за її поведінкою.
    Зверніться до шкільного психолога і проконсультуйтеся щодо поведінки своєї дитини під час занять – агресивна поведінка і прояви насильства можуть бути ознакою серйозних емоційних проблем.

    Яка роль відведена педагогічним працівникам у запобіганні та протидії булінгу?

    Керівник закладу освіти зобов’язаний створити у закладі освіти безпечне освітнє середовище, вільне від насильства та булінгу. Крім того, керівник:
    • розробляє, затверджує та оприлюднює план заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) в закладі освіти;
    • розглядає заяви про випадки булінгу (цькування) та видає рішення про проведення розслідування;
    • вживає відповідних заходів реагування;
    • забезпечує виконання заходів для надання соціальних та психолого-педагогічних послуг учням, які вчинили булінг, стали його свідками або постраждали від булінгу (цькування);
    • повідомляє органам Національної поліції України та службі у справах дітей про випадки булінгу (цькування) в закладі освіти.
    Також Закон зобов’язує педагогічних працівників негайно повідомляти керівників закладів освіти про виявлені факти булінгу (цькування) серед школярів.